Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel sauh.ee . Tingimuste muudatused jõustuvad pärast nende Veebipoes avaldamist. Kui Ostja kasutab Veebipoodi mis tahes viisil pärast Tingimuste muudatuste avaldamist, loetakse ta Tingimuste kõikide muudatustega nõustunuks. Tingimustega mittenõustumisel palume veebipoest koheselt lahkuda.
Veebipoe sauh.com (edaspidi Veebipood) omanik on ZRN Group OÜ, registrikood 16585592, asukohaga Mustvee mnt 17, 48305, Jõgeva linn, Jõgeva vald, Jõgeva maakond, Eesti Vabariik. Käesolevad ostu-müügitingimusi (edaspidi Tingimused) reguleerib aadressil sauh.ee asuv e-kaupluse haldaja, kelleks on ZRN Group OÜ (edaspidi müüja) ja sauh.ee klientide (edaspidi ostja) vahelisi suhteid ja tingimusi.
Tutvudes veebipoes nende müügitingimustega ja klõpsates nupule „Olen läbi lugenud ja nõustun tingimustega“, kinnitab ostja oma nõusolekut nimetatud tellimuse alusel tehtud ostule kohaldatavate müügitingimustega. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Klõpsates nupul „Olen läbi lugenud ja nõustun tingimustega“ ja sooritades seeläbi ostu, kinnitab ostja, et ta on tutvunud kogu internetikaupluses esitatud tellitud kaupu puudutava informatsiooniga, sealhulgas sedalaadi kaupade tüüpiliste põhiandmetega ulatuses, mis on vajalik teadliku ostuotsuse tegemiseks. Juhul kui ostja vajab täiendavat informatsiooni või abi (näiteks konsultatsiooni seoses paigaldamise, teiste seadmetega ühilduvuse, teatud funktsioonide aktiveerimise ja muu sarnasega), on ostjal võimalik kontakteeruda müüjaga, saates e-posti aadressile info@sauh.ee.
Hinnad on esitatud internetikaupluses toodud kaupade müügipakkumistes. Müüja jätab endale õiguse muuta kaupade hindu juhul, kui muutuvad vahetuskursid, pangatasud, materjali- või tööjõukulud, aga ka seoses valitsuse tegevustega ning muudel müüjast sõltumatutel põhjustel. Mistahes hinnamuutus ei mõjuta nende kaupade hindu, mille tellimuse on müüja aktsepteerinud ja mille eest on tasutud.
E-poe üld- ja tellimistingimused
- Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Käesolevad sauh.ee (edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud Tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad www.sauh.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi Müügileping).
1.2 Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
- Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.
2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: Kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe “Laost otsas“ staatusega Kaubaga, mis on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Ostukorvis olevate Kaupade kogust võib muuta. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. E-poe ostutingimustega saab tutvuda ning nendega nõustumisel kinnitatakse seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.
Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada nupul „Maksma“ ning Ostja suunatakse makseviisi lehele, kus tuleb valida sobiv makseviis. Makseviisi saab Ostja muuta ka tellimuse viimases etapis. Sisestada tuleb Ostja andmed, soovi korral saab registreeruda sauh.ee püsikliendiks. Järgmises etapis saab Ostja valida tarneviisi ning vajutada nuppu “Edasi”. Järgnevalt ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Ostja saab valida makseviisi ning tasuda oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb Ostjal olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest ZRN Group OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.
2.4 Kaupade eest tasumine
E-poest tellitud toodete eest on võimalik tasuda:
internetipanga kaudu (E-poes on võimalik kasutada: Swedbanki, SEB, Citadele, Luminori (EE, LV, LT), Coop ja LHV (EE) ning Šiaulių bankas ja Medicinos bankas (LT).
Visa ja Mastercardi kaardimaksed.
Arvega, juhul kui selline kokkuleppe on poolte vahel enne kokkulepitud.
Peale edukat makse sooritamist saadab e-pood Ostjale Tellimusekinnituse.
Kõiki sauh.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
Tellimuse vormistamisel tuleks Ostjal jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. ZRN Group OÜ ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
2.6 Taganemisõigus
Käesolev taganemise kord ei kehti sõlmitud tarbijakrediidilepingust taganemise korral. Tarbijakrediidilepingust taganemine toimub nimetatud lepingus määratud korras.
2.6.1 Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.
2.6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Kauba füüsiliselt enda valdusesse.
2.6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügilepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata e-postiga.
Kontaktandmed:
ZRN Group OÜ
sauh.ee
+372 58126428
2.6.4 Taganemisõiguse puudumine
Taganemisõigus puudub juhul, kui:
- Ostjale on tarnitud suletud pakendis Kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kõrvaklapid, epilaatorid, pardlid jne.)
- Kauba näol on tegemist suletud pakendis audio- või videosalvestisega või suletud pakendis arvutitarkvaraga. Samuti pole võimalik tagastada kõnekaarte ja stardikomplekte ning ajakaarte, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.
- Müügilepingu esemeks on kinkekaart ja selles toodud unikaalne kood on juba kasutatud.
2.6.5 Müügilepingust taganemine
- Lepingust taganemisel tagastab ZRN Group Ostjale kõik viimaselt saadud Müügilepingu kohased maksed, sealhulgas kättetoimetamise kulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb sauh.ee pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Müüja saab teada Ostja otsusest Müügilepingust taganeda.
- ZRN Group teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Ostja kasutas makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui Ostja on avaldanud soovi teistsuguse makseviisi kasutamiseks. Ostjale ei kaasne selliste maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
- Ostja peab kauba tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas sauh.ee Müügilepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Müügilepingu esemeks oleva Kauba enne 14-päevase tähtaja lõppu.
- Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Müügilepingu esemeks oleva Kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud Müüjale tõendid, et ta on Kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui Ostja soovib vältida Kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb Kaupa kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses ning Kaup tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning Müügilepinguga seotud kingitusi). Kui Ostja kasutab Kaupa rohkem, kui on vaja teha Kauba olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta Kaupa originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest.
- Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Ostjal.
- Tagastamisele kuuluva Kauba halvenemise korra vastutab Ostja Kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on Kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda Kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib Ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
- Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on ZRN Group OÜ-l õigus Ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates Kauba tagastamisest.
- Kui Ostja on tagastatavat Kaupa kasutanud või proovinud muul moel, kui seda oleks lubatud tavapäraselt teha poes või ta on kasutanud Kaupa rohkem, kui on vaja teha selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest ning Müüjal on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. Juhul kui Ostja ei ole nõus Müüja poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Müüja vahel pooleks.
2.7 Müügilepingu tühistamine
Ostjal on õigus tühistada oma tellimus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb Ostjal saata vastavasisuline teade koos Müügilepingu numbriga e-posti aadressile info@sauh.ee . Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse Ostjale kinnitus.
- Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, Ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud Ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.
3.2 Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).
3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.
- Vastutus ja vaidluste lahendamine
4.1 Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava Kauba puhul (Kaup on puudustega), esitada Müüjale pretensioone 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates Kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates Kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab Ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud Kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega Kaupa, kui Kauba kasutamine halvendab veelgi Kauba seisukorda.
4.2 Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
4.3 ZRN Group OÜ ei vastuta: Ostja süül Kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud Kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
4.4 Kui Kaubale on Müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse Ostjale garantiitingimused kirjalikult koos Kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et Kaup on ostetud Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
4.6 E-poest ostetud Kaupadega seotud pretensioonid saab esitada saates kirja e-postile info@sauh.ee .
4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega Kaup. Müüja ja Ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui Kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja Kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.
4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse veebipoe pretensioonide esitamise tingimustest, mis on Müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud Ostja poolt enne Müügilepingu sõlmimist.
4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad Kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta Kauba puuduseks.
4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida: info@sauh.ee
4.11. Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelevalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Endla 10a, 10122 Tallinn, e-post: info@ttja.ee Vaidluse lahendamiseks võib Ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine
- Muud tingimused
5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab veebipood endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.
5.3 sauh.ee e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR’i maksev tõukeratas on müügis 5 EUR’ga, on tegemist veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib sauh.ee e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses.
5.5 ZRN Group OÜ on õigus oma poolt korraldatud sauh.ee e-poe kaubamüügi kampaaniate raames rakendada ostjakohast kogusepiirangut, arvestades konkreetse kauba laoseisu, tellimiste arvu ja muid faktoreid. Info kogusepiirangu kohta on toodud tootekaardil.
5.6 sauh.ee veebilehel oleva sisu (tekst, video, pildid ja muu) kasutamine ilma loata on keelatud!
- Tingimuste kehtivus
6.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 13.10.2022